Naam:
402

Over mij

Hi everyone!

Welkom op mijn reisblog.
Hier lezen jullie de komende maanden al mijn Zambiaanse avonturen en laat ik jullie zoveel mogelijk kennismaken met de "Zambian way-of-life"!

Over mijn reis

Per half januari verruil ik voor 6 maanden winterachtig Nederland voor een plek in Lusaka, de hoofdstad van Zambia, waar ik voor VSO (http://www.vso.nl) bij een lokale jongeren organisatie "ZANEYO" kennis ga overdragen op het gebied van Human Resource en Fondsenwerving. Dit is mogelijk doordat Tempo-Team een partnership heeft met VSO en hiermee kennis overdraagt in ontwikkelingslanden. Een mooie manier mijzelf verder te ontwikkelen en ik houd hiermee garantie op werk bij terugkomst in Nederland.

ZANEYO is een jong en ambitieus jongeren platform, met in totaal 100.000 jongeren in de leeftijd van 18-35 jaar, die als doel heeft een zo groot mogelijk netwerk van jongeren te bouwen en deze te koppelen aan het bedrijfsleven en diverse organisaties/instanties. Door in contact te komen met deze organen, laten de jongeren hun stem horen richting politiek en beleidsmakers en hiermee creëren ze meer kansen en mogelijkheden voor zichzelf.

Mijn opdracht bestaat voornamelijk uit het ontwikkelen van medewerkers binnen ZANEYO op het gebied van fondsenwerving en het schrijven van 'financial proposals' om zo nieuwe inkomsten te genereren. Hiernaast breng ik het bestaande netwerk in kaart en geef ik advies over hoe de organisatie deze nog effectiever in kan zetten, om groei te kunnen realiseren.

Al met al een goed begin van 2014 en natuurlijk een mooie en spannende uitdaging :-)

Keep you posted!

Grtz Minoek

Bezochte landen

Ik heb 21 landen (9%) bezocht:

België, Cuba, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Ghana, Griekenland, Indonesië, Italië, Libië, Maleisië, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Roemenië, Spanje, Tanzania, Verenigd Koninkrijk, Zambia, Zwitserland.